1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Samen met onze voorzitter Dennis Koomen en Robèr en Niels de Wit, eigenaren van Ronico, poseerden onze jeugdleden voor de fotograaf.  We zijn heel blij met deze sponsor, de grootste tulpenproducent ter wereld! Daarom zetten wij Ronico graag in het zonnetje. Lees hieronder het interview met Niels de Wit, mede-eigenaar van Ronico.

Bij de start van de jeugdcompetitie in april speelden alle jeugdleden in hun nieuwe kleding. De kleding is geleverd en bedrukt door Unishore Workwear, onze sponsor van het Open Drieban Toernooi.

Jeugdcompetitie
De jeugdteams hebben nu 4 wedstrijden gespeeld in de voorjaarscompetitie. Er doen 5 Drieban-teams mee in de leeftijd 10 t/m 17 jaar. En dat gaat best goed, 2 teams staan op dit moment op de 1e plaats. Klik hier voor de uitslagen.
Ook hebben we bij de jongste jeugd (competitie rood) 1 team. Klik hier voor de uitslagen van rood.

Wil je de jeugd in actie zien? Kom dan eens kijken bij de jeugdwedstrijden op zondagochtend!

Interview met Niels de Wit van Ronico

  1. Wij zijn benieuwd wie u bent, kunt u uzelf voorstellen?

Ik ben Niels de Wit, getrouwd met Amy de Wit-Kok en we hebben drie kinderen, Siemen, Marie en Niek. Samen met mijn broer Robèr (getrouwd met Yvonne de Wit-Essen en twee kinderen, Derck en Jack) ben ik eigenaar van Ronico. Ronico is gevestigd in onze mooie dorpen Hem, Venhuizen en Wijdenes. Ons familiebedrijf voorziet al sinds 1939 de hele wereld van tulpen, we zijn inmiddels het grootste tulpenmerk ter wereld.

  1. Hou zou u uw bedrijf in 3 zinnen beschrijven?

Ronico is gespecialiseerd in de teelt van bloembollen, tulpenbloemen en het verpakken hiervan. We zetten ons daarbij in voor het milieu, het welzijn van mensen en het succes van onze klanten.

Al onze bollen en tulpen worden in ultramoderne faciliteiten efficiënt en duurzaam geteeld en verwerkt door mensen die dagelijks streven naar constante topkwaliteit. Bij Ronico draait alles om verbetering, met als doel zoveel mogelijk mensen wereldwijd op te vrolijken met de schoonheid van tulpen. Daar krijgen wij energie van.

We versterken onze positie als ’s werelds grootste tulpenproducent door voortdurende innovatie van onze producten en processen, een focus op klantbehoeften en aandacht voor duurzaamheid. Samen met onze klanten en partners verspreiden we de schoonheid van tulpen en vestigen we Ronico als het toonaangevende tulpenmerk wereldwijd.

  1. Waarin onderscheidt uw bedrijf zich?

Als toonaangevende tulpenproducent denken we grootser en handelen we sneller. Dat noemen wij altijd: op de Ronico-manier. De Ronico-manier draait om groei, verbetering en partnerschap. Dat houdt in dat we ervoor gaan om elk seizoen efficiënter, duurzamer en klantgerichter te zijn dan het jaar ervoor. Het draait om het leveren van tulpen van ongeëvenaarde kwaliteit aan zoveel mogelijk mensen wereldwijd.

  1. Waarom besloot u onze vereniging te sponsoren?

We zetten ons actief in voor de lokale gemeenschap door investeringen in lokale bedrijvigheid, partnership in de vorm van sponsoring en donaties aan goede doelen. Daar past sponsoring van de lokale tennisvereniging prima bij.

  1. Wat heeft u zelf met sport?

We vinden het belangrijk dat onze medewerkers vitaal blijven en moedigen sport en beweging aan. Onze medewerkers, mijn kinderen en ik tennissen daarom ook.

  1. Wilt u nog iets kwijt aan iedereen die dit interview leest?

We streven altijd naar gezamenlijke groei en succes. Gezamenlijk met onze partners en klanten. Dat draait bij ons om uitspreken van en vertrouwen in elkaars bedoelingen en open communicatie.